• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
mail bpartav biuro[at]bpartav.pl Strefa Dealera/ Zaloguj się
bpartav

Bpartav

  • ROZWIĄZANIA
  • PRODUKTY
    • Nowości
    • AUDIO I WIDEOBARY KONFERENCYJNE PARLÉ
    • COMMERCIAL LOUDSPEAKERS
    • COMMERCIAL AUDIO
    • TESIRA
    • DEVIO
    • COMMUNITY
    • DESONO (d.APART)
    • CAMBRIDGE
    • PARLÉ
    • MODENA
    • NEXIA
    • AUDIA
    • Vidi
    • VOCIA
    • CROWD MICS
  • INFORMACJE
    • AKTUALNOŚCI
    • MULTIMEDIA
    • BLOG
  • REALIZACJE
  • O FIRMIE
  • SERWIS
  • KONTAKT
  1. /
  2. REALIZACJE
  3. /
  4. Biznes i korporacje
  5. /
  6. Maskowanie dźwięku
  7. /
  8. Summa System Opieki ...

Summa System Opieki Zdrowotnej

Uaktualnione: 2 sierpnia 2022

Firma Summa Health System chciała, aby jej centrum obsługi telefonicznej umożliwiało pracownikom skoncentrowanie się na rozmowach telefonicznych, jednocześnie chroniąc prywatne informacje zdrowotne samych dzwoniących.

Summa 1

Summa Health System, jeden z największych zintegrowanych systemów opieki zdrowotnej w stanie Ohio, powstał w 1989 roku w wyniku fuzji Akron City i St. Thomas Hospitals i obecnie obejmuje sieć szpitali i innych ośrodków zdrowia.

WYZWANIE

Kampus Szpitala Miejskiego Summa Akron obejmuje również call center, które odbiera przychodzące połączenia obsługi klienta dla wszystkich dostawców w systemie. Działalność call center jest podzielona na dwie główne grupy: jedną, która obsługuje połączenia przychodzące w celu umawiania wizyt i łączenia pacjentów z lekarzami oraz grupę pielęgniarek, która odbiera telefony pacjentów, ocenia ich potrzeby zdrowotne i określa odpowiednie działanie. Powierzchnia obejmuje otwartą przestrzeń około 150 stanowisk pracy dla pracowników obu grup, oddzielonych korytarzem, otoczoną pierścieniem 25 prywatnych gabinetów innych pracowników administracji szpitala.

Bill Maikranz, Dyrektor Systemu Telekomunikacji i Call Center, zarządza lub wspiera call center i ponad 100 pracowników. Wielu pracowników poinformowało go, że hałas podczas rozmów telefonicznych rozprasza ich podczas własnych rozmów. Ponadto pielęgniarki dyżurujące wspomniały, że istnieje możliwość podsłuchania połączeń, co stanowi potencjalne naruszenie prywatności pacjentów.

ROZWIĄZANIE

Maikranz zgodził się z potrzebą zwiększenia prywatności i zaczął szukać rozwiązania. Przypomniał sobie, że w swojej karierze od czasu do czasu słyszał o technologiach maskowania dźwięku i zapytał swojego integratora telekomunikacyjnego, Paula Raiesa z DAB Communication, czy posiada jakieś produkty, które mogłyby pomóc.

Raies zainstalował już system maskowania dźwięku QtPro™ firmy Biamp w innej części szpitala i był w stanie zademonstrować produkt Maikranz i innym decydentom zakupowym. Pod wrażeniem QtPro i jego możliwości, Summa kazała DAB Communications zainstalować produkt w call center.

DAB Communications zainstalowało małe, ledwo widoczne nadajniki Qt Pro w podwieszanym suficie w całym środowisku call center. Emitery zostały połączone kablami z modułem sterującym Qt® 600 znajdującym się w serwerowni. Emitery i moduł zainstalowano również w rejonie rozdzielni szpitalnej w szpitalu głównym.

Nadajniki w pomieszczeniu socjalnym call center, oprócz maskowania dźwięku, również odtwarzają muzykę w tle. W systemie zaprogramowano automatyczne rampy, dzięki czemu szum maskujący jest nieco głośniejszy w czasie, gdy call center jest najbardziej obciążone.

Summa 2

WNIOSEK

Dzięki QtPro firma Summa Health była w stanie zapewnić większą poufność podczas rozmów telefonicznych. Maskowanie dźwięku zapewnia również, że rozmowy mniej rozpraszają współpracowników, co pozwala im skupić się na zapewnieniu doskonałej opieki nad pacjentem i obsługi klienta. Personel został wcześniej powiadomiony, że system jest wdrażany, a wielu z nich zauważyło, jak bardzo są zadowoleni z wyników. W związku z sukcesem wdrożenia call center, Summa Health rozważa dodanie maskowania dźwięków w innych częściach szpitala, w tym na stanowiskach pielęgniarskich i salach pacjentów.

Udostępnij

Zobacz także:

  • Zapraszamy na ISE 2023 Odwiedź Biamp na targach Integrated Systems Europe 2023! Już w…
  • Uber Advanced Technologies Group (ATG) Uber Advanced Technologies Group (ATG), z siedzibą w Pittsburghu w…
  • Nowe biuro Canpack w Krakowie Rozwiązania Biamp w wielofunkcyjnej przestrzeni biznesowej Jeszcze kilka lat temu…

Maskowanie dźwięku  Służba zdrowia Tagged With: call center, maskowanie dźwięku, ochrona prywatności rozmów, Ochrona prywatnych informacji zdrowotnych, poufność rozmów, QtPro, Summa Health, Summa Health System, system maskowania dźwięku

Primary Sidebar

Kategorie

  • AKTUALNOŚCI
  • BLOG
  • Produkty
    • AKCESORIA
      • CAMBRIDGE SOUND MANAGEMENT
      • COMMERCIAL AUDIO
    • AUDIO I WIDEOBARY KONFERENCYJNE PARLÉ
    • ELEKTRONIKA
      • AUDIA
      • CAMBRIDGE SOUND MANAGEMENT
      • COMMERCIAL AUDIO
      • COMMUNITY
      • MODENA
      • NEXIA
      • TESIRA
      • VOCIA
    • EMITERY
      • CAMBRIDGE SOUND MANAGEMENT
    • GŁOŚNIKI
      • BIAMP
      • CAMBRIDGE SOUND MANAGEMENT
      • COMMERCIAL LOUDSPEAKERS
      • COMMUNITY
      • DESONO
    • KAMERY KONFERENCYJNE VIDI
    • MIKROFONY
      • COMMERCIAL AUDIO
      • DEVIO
      • PARLÉ
      • TESIRA
    • URZĄDZENIA STERUJĄCE
      • CAMBRIDGE SOUND MANAGEMENT
      • COMMERCIAL AUDIO
      • COMMUNITY
      • NEXIA
      • TESIRA
      • VOCIA
  • REALIZACJE
    • Biznes i korporacje
      • AV
      • Maskowanie dźwięku
    • Edukacja
    • Hotele, Restauracje, Gastronomia
    • Kościoły
    • Służba zdrowia
    • Sport i rozrywka

Potrzebujesz więcej informacji?

Wypełnij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą

    Bądź na bieżąco

    Nowe produkty, wydarzenia, szkolenia.

      KATEGORIE PRODUKTÓW

      • AKCESORIA
      • ELEKTRONIKA
      • EMITERY
      • GŁOŚNIKI
      • MIKROFONY
      • URZĄDZENIA STERUJĄCE

      RODZINA PRODUKTÓW

      • AUDIO I WIDEOBARY KONFERENCYJNE PARLÉ
      • TESIRA
      • Vidi
      • DEVIO
      • COMMERCIAL LOUDSPEAKERS
      • COMMERCIAL AUDIO
      • VOCIA
      • COMMUNITY
      • DESONO (d.APART)
      • CAMBRIDGE
      • PARLÉ
      • AUDIA
      • NEXIA
      • MODENA
      • CROWD MICS

      ZASTOSOWANIA

      • ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU
      • SĄDY
      • EDUKACJA
      • INSTYTUCJE PUBLICZNE
      • SŁUŻBA ZDROWIA
      • HOTELE I RESTAURACJE
      • SPORT I ROZRYWKA
      • TRANSPORT
      • KOŚCIOŁY

      APLIKACJE

      • SALE (TELE) I WIDEOKONFERENCYJNE AV
      • MICROSOFT TEAMS
      • GOOGLE MEET
      • ZOOM ROOMS
      • POKOJE WIELOFUNKCYJNE I AUDYTORYJNE
      • DUŻE OBIEKTY I OTWARTE PRZESTRZENIE
      • KOMUNIKACJA GŁOSOWA
      • MASKOWANIE DŹWIĘKU
      • INTERAKTYWNE SPOTKANIA

      FIRMA

      b.partAV | Konsbud Audio Group
      Wyłączny dystrybutor marki Biamp w Polsce.
      ul. Gajdy 24
      02-878 Warszawa
      Polska

      KONTAKT

      biuro[at]bpartav.pl

      DANE

      KRS 0000073444 XIII
      Wydział Gospodarczy W-wa
      NIP: 526-020-28-55, Regon: 012064999
      Bank: Alior Bank S.A. O/ Warszawa
      Nr konta: 56 2490 0005 0000 4530 8627 1068
      Bank: PKO BP
      Nr konta: 52 1020 1068 0000 1702 0234 8910
      fbinyt

      wykonanie strony internetowej: miastostron.pl