Warunki gwarancji obowiązujące od 1.04.2020
Konsbud Audio oferuje i dystrybuuje wysokiej jakości sprzęt i materiały wykonane według najnowszej technologii. Każdy produkt oferowany przez Konsbud Audio objęty jest minimum 12-miesięczną gwarancją, w zależności od producenta sprzętu może być ona odpowiednio dłuższa.
Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w oparciu o procedury serwisowe producenta oraz oryginalne części serwisowe. Gwarancja obowiązuje sprzęt, który klient nabył bezpośrednio w Konsbud Audio lub w sieci sklepów partnerskich. W celu realizacji ewentualnej naprawy gwarancyjnej klient może dostarczyć sprzęt bezpośrednio do serwisu lub do sprzedawcy, od którego sprzęt został zakupiony. Konsbud Audio jako dystrybutor zapewnia program ochrony gwarancyjnej. Gwarancja dystrybutora nie zastępuje odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi.
W oparciu o program ochronny Konsbud Audio mogą Państwo naprawić uszkodzony sprzęt w serwisie firmy.
Warunki gwarancji:
1. Okres gwarancji zależny jest od producenta sprzętu i wynosi:
- 2 lata dla produktów Audio-Technica, Markbass, DV Mark, Genelec*,
- 1 rok dla produktów Allen & Heath, Avid,
Grupa Biamp:
- 2 lata dla Devio, Crowd Mics ATOM, Vocia MS-1e, TTS-1nce
- 4 lata dla Community ALC
- 5 lat dla Apart, Cambridge, C/D/E/I/L/T/R/V/W SERIES, Tesira, Vocia, Audia, Nexia
- 7 lat dla Desono
- 15 lat (structural integrity) dla R/W SERIES and PolyGlassTM enclosures
2. Gwarancja nie obejmuje:
- urządzeń z nieczytelnym lub usuniętym numerem seryjnym
- skutków naturalnego zużycia sprzętu,
- czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których użytkownik jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt (czyszczenie, wymiana materiałów eksploatacyjnych, instalacja, programowanie),
- zużycia się suwaków, przycisków oraz potencjometrów,
- uszkodzeń przetworników elektroakustycznych w mikrofonach oraz słuchawkach w przypadku wykrycia zabrudzeń i osadów spowodowanych brakiem lub zużyciem się gąbki zabezpieczającej przetwornik,
- wad i uszkodzeń, których użytkownik był świadomy w momencie zakupu.
3. Gwarancja wygasa w przypadku wykrycia:
- mechanicznych uszkodzeń sprzętu i usterek z nich wynikających, a w szczególności uszkodzeń mechanicznych przewodów i wtyków słuchawek,
- zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych, jeżeli zostały one umieszczone na urządzeniu,
- zmian konstrukcyjnych, w tym przeróbek i adaptacji sprzętu,
- szkód lub uszkodzeń powstałych w wyniku:
a) wykorzystania sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem i/lub z instrukcją obsługi
b) niewłaściwego przechowywania lub konserwacji
c) samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
d) klęsk żywiołowych, w tym zaburzeń napięcia zasilania.
4. Wady lub uszkodzenia sprzętu, ujawnione w okresie gwarancji, będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego, a w razie konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy termin naprawy ustalany będzie przez zainteresowane strony indywidualnie.
5. Sprzęt podlegający naprawie należy dostarczyć na własny koszt do punktu serwisowego wraz z dowodem zakupu urządzenia i wydrukowanym potwierdzeniem wysłania formularza zgłoszenia naprawy (potwierdzenie wysłania formularza zgłoszenia jest wysyłane automatycznie na podany w formularzu adres e-mail).
Dla sprzętu zakupionego przed 1.10.2018 do naprawy gwarancyjnej wymagany jest również oryginał karty gwarancyjnej.
6. Formularz reklamacyjny dostępny jest na stronie:
www.konsbud-audio.pl/content/formularz-reklamacji.
Gwarant zastrzega sobie prawo odesłania sprzętu bez naprawy na koszt klienta w przypadku braku kompletu dokumentów wymienionych w punkcie 5.
Adres serwisu: 02-878 Warszawa, ul. Gajdy 24. Serwis czynny jest w godzinach 8.00 – 16.00 od poniedziałku do piątku. Tel. kontaktowy: 22 644 30 38 wew. 106, e-mail: serwis@konsbud-audio.com.pl
7. Zaleca się dostarczanie sprzętu w oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku opakowania fabrycznego, ryzyko uszkodzenia sprzętu podczas transportu do i z punktu serwisowego, ponosi Kupujący.
8. Wszelkie rozbieżności w numerach seryjnych lub w innych danych sprzętu oraz ślady napraw wykonywanych przez osoby nieuprawnione są wystarczającą podstawą do odmowy uznania uprawnień z tytułu gwarancji. Na czas ewentualnego uzupełnienia przez klienta wymogów formalnych bieg terminu dla Gwaranta do dokonania naprawy reklamowanego sprzętu ulega zawieszeniu.
9. O istotności naprawy gwarancyjnej rozstrzyga serwis.
10. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas liczony od dnia dostarczenia sprzętu do naprawy do daty wyznaczonego terminu jego odbioru z punktu serwisowego.
11. Wszelkie wadliwe urządzenia lub części, których wymiany dokonano w ramach gwarancji stają się własnością Konsbud Audio.
12. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują roszczeń związanych z utratą zysków w wyniku awarii urządzenia.
13. Gwarancja jest ważna na terytorium Polski. Klient w chwili zakupu urządzenia jednocześnie akceptuje niniejsze warunki gwarancji.
14. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi.
15. Gwarant nie odpowiada za dane pozostawione na nośnikach w sprzęcie dostarczonym do serwisu.
16. Niezależnie od daty zakupu, gwarancja na sprzęt wygasa w momencie gdy dany model sprzętu przestaje być produkowany, to znaczy producent wycofał model z oferty oraz nie posiada już części potrzebnych do naprawy.
UWAGA! URZĄDZENIE NIE POSIADA ZEWNĘTRZNYCH PLOMB, KAŻDA PRÓBA INGERENCJI PRZEZ OSOBY NIEUPRAWNIONE, BĘDZIE WYKRYTA PRZEZ WYSPECJALIZOWANY PERSONEL SERWISOWY. GROZI TO UTRATĄ GWARANCJI.
*Istnieje możliwość uzyskania dodatkowej gwarancji na części, po rejestracji produktu na stronie www.community.genelec.com