Biamp, wiodący dostawca profesjonalnych rozwiązań audiowizualnych, ogłosił dziś wprowadzenie na rynek nowej rodziny wzmacniaczy mocy Voltera. Nowa linia wzmacniaczy składa się z czterech modeli, które są kompaktowe, elastyczne, niezawodne, wydajne w zastosowaniach komercyjnych i zaprojektowane zgodnie z wymogami ENERGY STAR.
„Zaprojektowane z myślą o prostocie plug-and-play bez konieczności użycia oprogramowania do konfiguracji, nasze wzmacniacze mocy Voltera są kompatybilne ze wszystkimi architekturami DSP, co czyni je idealnym wyborem dla integratorów w szerokim zakresie zastosowań” — powiedział Joe Andrulis, wiceprezes ds. rozwoju korporacyjnego w Biampie. „Podobnie jak w przypadku wszystkich naszych produktów, zaprojektowaliśmy je tak, aby instalacja i użytkowanie były jak najprostsze. Elegancka, kompaktowa konstrukcja i przyjazne dla środowiska zużycie energii oznacza, że można je zamontować na lub pod stołem, w plenum lub racku, zapewniając integratorom wyjątkową elastyczność instalacji.”
Rodzina Voltera obejmuje cztery modele, z których dwa to dwukanałowe wzmacniacze analogowe o łącznej mocy 300 lub 600 watów, które mogą być dowolnie dzielone na poszczególne kanały oraz dwa czterokanałowe wzmacniacze analogowe dostarczające łącznie 300 lub 600 watów, z czego do 50 procent może być dostarczane dowolnym kanałem. Proste, intuicyjne przełączniki trybów pracy umożliwiają szybkie wdrożenie dowolnego zestawu głośników Lo-Z/Hi-Z. Wzmacniacze Voltera nie wymagają użycia oprogramowania do konfiguracji, dzięki czemu są szybkie i łatwe w użyciu z głośnikami pasywnymi, które nie wymagają korekcji.
Wzmacniacze Voltera są dostarczane z kilkoma akcesoriami montażowymi: 19-calowym *(48 cm) pojedynczym uchwytem dla jednego wzmacniacza, 19-calowym (48 cm) podwójnym uchwytem na dwa wzmacniacze w jednej jednostce rack, uchwytem powierzchniowym do montażu w pionie lub do góry nogami oraz stopami do poziomego montażu na półce. Różnorodność opcji montażowych sprawia, że wzmacniacze Voltera nadają się do wielu zastosowań, jak m.in. korporacje, hotele, kościoły czy szkolnictwo.